Socialbakers v Praze chystají další konferenci Engage, kde se objeví NASA nebo Universal Music

0Zobrazit komentáře

Minulý rok si jedna z nejrychleji rostoucích firem u nás, Socialbakers, na pokročilou analýzu sociálních sítí, vzala na starosti první pražskou konferenci Engage, které jsme byli součástí a na kterou se mimo jiných podařilo přivést i taková jména, jako třeba bývalého CEO Pepsi a Applu Johna Sculleyho, YouTube hvězdu Bethany Mota nebo šéfa marketingu Lamborghini, Roberta Ciacci.

Dorazila zhruba tisícovka návštěvníků a organizace celé akce byla jako snad jediná v ČR za poslední roky zvládnuta opravdu na světové úrovni. Po několika dalších globálních městech opět v průběhu května, konkrétně 11. až 13., zamíří Engage 2016 i do Prahy a v souvislosti s tím je oznámeno i více než 30 zajímavých jmen, která se na akci nově moderované Leošem Marešem objeví.

IMG_6519

Přečtěte si takéAnalytická společnost bývalého CEO Applu získala 125 milionů dolarů a miliardovou valuaciAnalytická společnost bývalého CEO Applu získala 125 milionů dolarů a miliardovou valuaci

Mezi nejvýraznějšími jmény se tak představí například Veronica McGregor, která se stará o marketing a sociální sítě v NASA, Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Pavel Turek z Red Bull Air Race nebo například Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain.

engage2016

Velký zájem je vedle klasických lístků, kterých se prodalo již několik set, především o workshopy, na kterých se během dvou dnů objeví zástupci značek jako Microsoft, BBC nebo NATO, ale zároveň hvězdy sociálních sítí jako Paula Coop McCrory, kterou na Pinterestuje sleduje 4 miliony fanoušků nebo fotograf Eelco Roos s 500 tisíci fanoušky na Instagramu.

“Formát workshopů se velmi osvědčil a byla to jedna z nejlépe hodnocených částí konference. Trvají v průměru tři hodiny, účastníci pracují v malých skupinkách a učí se opravdu od těch nejlepších v oboru.”

dodává Jan Řežáb, zakladatel a bývalý CEO Socialbakers.

IMG_8170

Zakladatel Socialbakers, Jan Řezáb, a Simona Krainová

Workshopy navíc nově oproti minulému roku nebudou v různých lokacích po Praze, ale přímo vedle prostor, kde se bude konat hlavní akce a kde mají Socialbakers kanceláře. Tam momentálně sídlí například vydavatelství Economia, internetová televize DVTV a nebo startup Apiary. Klasické tikety na akci v předprodeji pak začínají na 699 dolarech za hlavní konferenci a 1299 dolarech za konferenci včetně všech čtyř workshopů.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym