Populární služba na rezervace do restaurací Restu.cz se chystá expandovat na Slovensko

Populární služba na rezervace do restaurací Restu.cz se chystá expandovat na Slovensko

, /
Populární služba na rezervace do restaurací Restu.cz se chystá expandovat na Slovensko

Přední rezervační portál a gastroprůvodce Restu.cz z mitonských rukou, ve kterém je připojeno přes 18 tisíc restaurací po celém Česku, do kterých se podařilo usadit hosty již 3,5 milionkrát a získat od nich 130 tisíc ověřených recenzí, plánuje zásadní novinku, která ho opět posune dál před případnou konkurenci, kterou je momentálně hlavně Storyous spadající pod investiční skupinu Rockaway.

Restu se totiž chystá rozšířit své služby i na Slovensko pod doménou Restu.sk, ze začátku konkrétně do Bratislavy, kde by se mělo do konce letošního roku ve spojení s dalšími plánovanými městy objevit přibližně 500 zapojených podniků. Slovenskem to pro Restu ale rozhodně nefinišuje, protože na konci března se objeví i v Maďarsku, kde funguje více než 25 tisíc restaurací, a v dubnu pak v Polsku.

E-shop s bytovými doplňky Bonami.cz překročil za minulý rok v tržbách 260 milionů korun

Jeden z největších tuzemských online obchodů s bytovými doplňky, který založil a vede Václav Štrupl,...

Pro restaurace je naopak výhodou nejen možnost propagace, ale především podpůrný rezervační systém s možností správy stolů v rámci restaurace, který může ušetřit vlastní, většinou mnohem vyšší investice do podobného řešení. To podle slov Pavla Suchánka, CEO Restu, byl i jeden z důvodů, proč se rozhodli zavést službu i na Slovensku.

Sám dodává:

„Koneckonců jedním z impulsů pro náš vstup na Slovensko byla právě i přímá žádost restaurací, se kterými spolupracujeme v Čechách – že se jim tu s Restu výborně pracuje a chtějí ho mít k dispozici i ve svých slovenských pobočkách. Z čehož je nejlépe vidět, že využívání RESTU je pro restauraci opravdu přínos.”

Zákazníci tak budou moci nadále i v dalších zemích využívat mobilní aplikace pro snadné rezervace do 10 minut, check-iny, které Restu představilo v průběhu minulého roku a nebo věrnostního programu v podobě sbírání kreditů za každou rezervaci a recenzi.