New York Times vyráží do boje s blokovači reklam

Blokování reklam je jedním z nejžhavějších témat poslední doby. Ostatně aby také nebylo, když díky tomuto trendu provozovatelé webů celoročně přichází o miliardy dolarů a situace se kvůli rostoucími počtu uživatelů (200+ milionů) používajících některých z ad-blockerů navíc neustále zhoršuje.

Velcí vydavatelé a provozovatelé webů se s touto nepříjemnou skutečností samozřejmě snaží všemožně bojovat a uživatelům, které reklamy blokují například znepřístupňovat obsah na svých webových stránkách.

eshopista

Přečtěte si takéReport: Skypicker vs Čedok aneb rozdíly mezi startupem a tradiční cestovkou

Jedním z nich je už i populární deník New York Times, který nyní těmto uživatelům při pokusu přečíst si článek zobrazí text ve znění: „Nejlepší informace v životě nejsou zdarma a vy momentálně máte nainstalovaný blokovač reklam. Reklama financuje naši žurnalistickou práci. Abyste si dále mohli užívat New York Times, podpořte nás jedním z následujících způsobů.

Možnosti jsou v tuto chvíli dvě. V Adblockeru přidat New York Times do povolených stránek nebo se přihlásit do New York Times newsletteru.

Zdá se, že se nám zde rýsuje nový trend. Nedávno totiž k něčemu podobnému přistoupil například i Washington Post.

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.