Google spustil novinku, která dokáže během sekund naplánovat a rezervovat dovolenou

Google spustil novinku, která dokáže během sekund naplánovat a rezervovat dovolenou

, /
Google spustil novinku, která dokáže během sekund naplánovat a rezervovat dovolenou

S boomem cestování a trendem práce odkudkoliv za minimální náklady spojené s novodobým „nomádstvím“, pro které dokonce vznikly projekty jako NomadList, které porovnávají cenu a kvalitu krátkodobého života v jiných zemích, se hodně klasických služeb pro rezervaci hotelů, letenek nebo celých balíčků muselo přizpůsobit a hledat způsoby, jak zacílit právě tuhle skupinu cestovatelů.

A zrovna Google, na kterém lze například pomocí Google Flights vyhledávat letenky, si je toho plně vědom. Proto vypouští pro mobilní zařízení funkci s názvem Destinations, která při vyhledávání specifických destinací dokáže poskytnout relevantní nabídky letenek a ubytování, včetně kompletní ceny a možnosti externí rezervace. Sloužit by měla hlavně pro inspiraci, bez nutnosti manuálně vyhledávat ceny nebo konkrétní destinace.

Tahle aplikace vás dotlačí k produktivitě. Pokud přestanete psát, dosavadní práce zmizí

Možná jste to někdy zažili, především pak, pokud pravidelně píšete články nebo musíte odevzat nějakou práci v...

V přehledném výběru jsou pak k dispozici náhledy s cenami a po rozkliku detail s konkrétními fotografiemi, videi a informacemi o dané lokalitě, včetně možných hotelů a leteckých spojení, které jsou zobrazeny s ohledem na nejnižší cenu – tím Google dokáže jednoduše doporučit ve kterém týdnu je nejlepší vycestovat a naopak.

Kromě toho navíc ručně vytvořený průvodce umí pospojovat možné navazující lokality. V případě, že letíte třeba do Bangkoku v Thajsku, dokáže říct, kolik dní je dobré zůstat, kdy přeletět například na Phuket a jestli není možné za pár dolarů vidět i jinou zemi, například Malajsii – to vše už pak hlídá algoritmus šitý na míru.

Ze začátku je k dispozici 201 měst po celém světě s kompletním itinerářem, kterých je v každém městě několik. Google v blogovém příspěvku navíc zmiňuje, že se rozhodl pro exkluzivitu na mobilních zařízeních proto, že 60 % z celkového počtu podobných informací je vyhledáváno z mobilu.