Umírající Foursquare zkouší nový byznys. Nově se soustředí i na rozvoz jídel a potravin

Kdysi populární geolokační aplikace Foursquare se v posledních měsících topí v problémech. Platforma založená na objevování a hodnocení zajímavých podniků a míst se totiž jak už jsme vás informovali potýká s obrovským odlivem uživatelů a také faktem, že ani po letech provozu se provozovatelům nepodařilo přetransformovat aplikaci na vydělávající byznys.

Právě i díky těmto nepříjemným faktům se nyní vedení společnosti rozhodlo poměrně výrazným způsobem rozšířit své pole působnosti, jelikož Foursquare díky ecommerce platformě Button nově navázal spolupráci s donáškovou službou Delivery.com. Díky tomu si tak nyní můžete objednat donášku hotový jídel, potravin nebo dokonce i alkoholu přímo přes geolokační aplikaci, informuje Cult of Android.

wework

Přečtěte si takéJaké to je mít kancelář v miliardovém startupovém coworkingu WeWork?

V novém byznysu Foursquaru pomáhá, že má už nyní zalistovaných tisíce podniků napříč celých světem. Možnost objednat si donášku přímo skrze aplikaci, která je beztak používaná k hodnocení a vyhledávání podniků tak nabízí pro v poslední době potápějící se platformu potenciál a naději, jak aktuální nepříjemnou situaci alespoň trochu zvrátit.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.