Tahle nová mobilní appka chce konkurovat 100 milionovým ziskům hry Kim Kardashian

Ať už chcete nebo ne – o Kim z všudypřítomného klanu Kardashians se dříve nebo později dozvíte. A to ať už ve spojistosti s notoricky známou reality show, zobrazující zákulisí jejich životů, její posedlostí selfie fotkami nebo právě vstupem do IT světa, když v roce 2014 spustila svojí první mobilní hru s názvem Kim Kardashian: Hollywood.

Ta jen za první týden po spuštění dokázala vygenerovat více než 1,6 milionů dolarů a získat za zhruba rok půl své existence přes 42 milionů stažení, které jsou sice v základu zdarma, ale na placených předmětech vydělaly královně sebepropagace přes 100 milionů dolarů. Na základě tohoto úspěchu se před několika dny objevila nová hra, která okamžitě vystřelila na první místo v americkém App Store.

terra

Přečtěte si takéTerrafugia: technologická společnost, která chce do 10 let začít prodávat létající auto

Tou je Kendall & Kylie – hra od stejného developera, Glu Mobile, nesoucí jméno po sestrách Kim, která funguje na podobném principu a snaží se vést hráče k proražení do světa médií a slávy. A i když spolu sestry tak úplně nesoupeří, vypadá to, že bude nejnovější výtvor ještě minimálně dvakrát až třikrát úspěšnější.

kendallkylie

Monetizace funguje přes klasické kanály, jakými jsou nákupy bonusových balíčků, jednotlivých předmětů nebo virtuální měny, která je ve hře využívána. K dispozici je momentálně jak pro iOS, tak pro Android. Jakmile si úspěchu her na podobném principu všimly i další celebrity, objevila se na trhu v průběhu dvou let i hra od Katy Perry a další, od Taylor Swift, vyjde v průběhu roku.

Foto: Kim Kardashian West

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.