E-shop s bytovými doplňky Bonami.cz překročil za minulý rok v tržbách 260 milionů korun

E-shop s bytovými doplňky Bonami.cz překročil za minulý rok v tržbách 260 milionů korun

, /
E-shop s bytovými doplňky Bonami.cz překročil za minulý rok v tržbách 260 milionů korun

Jeden z největších tuzemských online obchodů s bytovými doplňky, který založil a vede Václav Štrupl, Bonami.cz, odhaluje několik zajímavých čísel, které souvisí s plány na překonání 200 milionových tržeb, zmíněné v loňském rozhovoru pro CzechCrunch. Václav Štrupl se mimo to stal v létě minulého roku zároveň partnerem investiční skupiny Miton, od které původně Bonami získalo investici.

Že se plány podařilo do detailu nakonec splnit dokazují tržby za minulý rok ve výši 260 milionů korun, se ziskem v jednotkách milionů. V tomto roce chce navíc Bonami výrazně posílit svůj nejnadějnější druh zboží – nábytek, který by měl firmě pomoci k plánovanému obratu nad půl miliardy korun a dlouhodobému cíli, stát se jedničkou na trhu s online prodejem nábytku v ČR.

Tajemný startup Faraday Future, který chce konkurovat Tesle, navazuje spolupráci s Aston Martinem

Britský výrobce ikonických sporťáků - Aston Martin, navázal spolupráci s čínskou technologickou...

K tomu Václav Štrupl, CEO Bonami, dodává:

“Trh s nábytkem v Česku má hodnotu cca 35 mld. Kč. Online obchody mají v tomto segmentu maximálně 10% podíl, vidíme zde tedy obří potenciál.Nábytek prodáváme v menší míře od samého počátku Bonami, takže už víme, že zákazníci mají zájem i o velké kusy typu pohovek. Také jsme se naučili logistiku, která je v tomto segmentu poměrně obtížná. Takže nyní můžeme na tento trh vstoupit naplno”

Nábytkem to ale nekončí

Kromě projekcí, které plánují v tomto roce s prodejem nábytku za 100 milionů korun a dalšího rozšiřování již tak zhruba 2000 druhů nábytku, chce Bonami zároveň v nejbližší době nabídnout rychlejší dodání zboží nebo výnos do patra – k tomu bude nově využívat vlastních logistických zdrojů a nového skladu.

Bonami mimo český trh, kde má registrovaných zhruba 650 tisíc zákazníků, navíc funguje i v Polsku a nově na Slovensku, kde se povedlo vygenerovat téměr jednu pětinu celkového obratu skupiny (zhruba 50 milionů korun).