Česká digitální agentura Firemedia se bude zaměřovat výhradně na e-commerce

Česká digitální agentura Firemedia se bude zaměřovat výhradně na e-commerce

, /
Česká digitální agentura Firemedia se bude zaměřovat výhradně na e-commerce

Trh e-commerce začíná být na tuzemském trhu stále lukrativnějším, čehož si postupně začíná všímat i stále více digitálních agentur, které postupně upouští od klasické full service práce a začínají se naopak soustředit na vlastní produkty a nabízení služeb právě pro tento rostoucí obor.

Jednou z nich je i česká Firemedia, vedená zakladatelem Markem Křížem, který by nyní společnost rád směřoval právě výhradně tímto směrem.

Inženýr z Googlu si pro sebe sestrojil vlastní chytré zrcadlo

Softwarový inženýr Googlu Max Braun na svém blogu uvedl, že mu nestačila současná nabídka zrcadel a tak se...

„Během roku 2015 jsme spolupracovali s několika e-commerce společnostmi a vždy nám spolupráce dopadla na výbornou. Utvrdili jsme se tak v tom, že naše nejsilnější pozice je právě po boku firem, které na internetu prodávají a operativní řízení všech jejich online aktivit je pro ně životně důležité,“ vysvětluje zakladatel agentury, Marek Kříž.

V souvislosti s touto změnou pak Firemedia zároveň spouští prodej e-commerce platformy Bon.fire, která slouží k automatizaci procesů/zjednodušení operativy a za měsíční poplatek v sobě zahrnuje napojení na služby jako Mailchimp, Zendesk, GoodData, Stripe, Zopim, Twisto nebo Balíkonoš. Její rozvoj a provoz si pak na starost vezme nový CTO společnosti Andrej Antaš, který předtím působil v česko-americkém startupu Cashplay.

fire-1

bonfire