Facebook přidá do své mobilní aplikace novinku, se kterou si objednáte jízdu taxíkem

Facebook přidá do své mobilní aplikace novinku, se kterou si objednáte jízdu taxíkem

, /
Facebook přidá do své mobilní aplikace novinku, se kterou si objednáte jízdu taxíkem

Facebook, který svůj business rozdělil na několik samostatných aplikací, včetně Messengeru, má právě s ním velké plány. Chce z něj do budoucna vybudovat platformu, přes kterou si budou uživatelé nejen psát, ale i vyřeší cokoliv na co si vzpomenou jen napsáním jedné zprávy, nakoupí na propojených službách nebo využijou některou z integrací aplikací třetích stran.

V souvislosti s aplikacemi už Facebook začal podnikat určité kroky a dovolil developerům navrhnout vlastní výtvory pro integraci do Messengeru, bohužel zatím převážně na bázi smajlíků a selfie fotek. Teď chce pro Messenger spustit funkci, přes kterou si uživatelé jednoduše objednají Uber jen na základě např. uvedené adresy, kterou jim zašle kamarád nebo firma. Na první zkušební projížďku navíc dostanou kredit 20 dolarů.

Apple se chystá s novým iPhonem zrušit podporu rozhraní, na které jsme desítky let zvyklí

Apple je odjakživa známý tím, že se snaží svým uživatelům co nejvíce omezit přístup ke customizaci svého...

Partnerství s Uberem je nečekaným krokem, ale naopak po vzoru asijských aplikací jako WeChat, Line nebo Kakao Talk se není čemu divit. Objednávka Uberu přes Messenger je momentálně dostupná pouze na území USA, s tím, že by ale Facebook chtěl rozšířit jak pokrytí do dalších zemí, tak navázat spolupráci s novými partnery jako Lyft nebo agregátory taxíků. Pravděpodobně si ale počkáme delší dobu, než přijde k nám.

Je to tak další testovací funkce, kterou Facebook pro svojí 700 milionovou aplikaci vypouští – hned po letošní integraci virtuálního asistenta M, který dokáže na poloautomatické bázi například rezervovat místo v restauraci, koupit lístky do kina, nákup a nebo doručit kytky. Zároveň je nyní možné využívat platformu Messengeru i pro komunikaci se zákazníky v rámci businessu na Facebooku, což rozšiřuje již tak pokročilé nástroje z dílny Facebook for Business.

Foto: Facebook