Hlavní konkurent Uberu na americkém trhu získává v nové investici 500 milionů dolarů

Hlavní konkurent Uberu na americkém trhu získává v nové investici 500 milionů dolarů

, /
Hlavní konkurent Uberu na americkém trhu získává v nové investici 500 milionů dolarů

Druhý největší přepravní startup a zároveň zásadní konkurent Uberu v amerických městech, je dnes v ráži s novými oznámeními, které jako první uvedla informace, že se Lyft v příštím roce dočká ročního obratu přesahujícího 1 miliardu dolarů. To je zhruba polovina toho, co tento rok očekává Uber.

Druhou podstatnou novinkou je fakt, že Lyft v nejnovějším kole financování naraisuje přibližně 500 milionů dolarů, tedy zhruba 12,7 miliard korun, které ho posunou na krásnou valuaci 4 miliardy dolarů. To vše naznačuje, že i když stál Lyft s novinkami trochu v pozadí, umí překvapit a rozhodně se nechystá na trhu stagnovat.

Čínský e-commerce gigant Alibaba vygeneroval při prodejním svátku 125 miliard korun během 90 minut

Zrovna dnes probíhá ve světě jeden z pravděpodobně největších prodejních dnů v e-commerce světě a jeho...

Na druhé straně stojí Uber, který v USA udržuje klíčová města a snaží se bojovat s legislativou, která se ho snaží omezit na klíčových trzích jako New York Miami nebo Las Vegas. Nicméně to vyvažuje fakt, že většinu prostředků aktuálně investuje do své čínské „pobočky“, která bojuje s asijskými konkurenty, kteří nemají o finance nouzi.

Zároveň se spekuluje, že by mohl v prosinci Uber uzavřít další investici, která ho posune na absolutně nepředstavitelnou valuaci 70 miliard dolarů! O investici a dalších plánech Lyftu ovšem bohužel nemáme podrobnější informace, protože je startup stále schovává pod pokličkou.

Nedávno ale například představil novinku v podobě barevně značených ilustrací aut, které jedou po mapě k zákazníkovi a mají mu pomoci v lepším rozeznání, než běžné černobílé ikonky, které byl Lyft, i další služby, zvyklý používat. Svoje snahy o zviditelnění se snažil rozvířit i nedávnou spoluprací s „ikonou“ popmusic, Justinem Bieberem, který prostřednictvím jejich aplikace prodával album se slevou a Lyft propagoval skrz sociální sítě.