Facebook příští týden spustí novou aplikaci, která bude konkurovat Twitteru a Snapchatu

Facebook příští týden spustí novou aplikaci, která bude konkurovat Twitteru a Snapchatu

, /
Facebook příští týden spustí novou aplikaci, která bude konkurovat Twitteru a Snapchatu

Nedá se to říct jinak, než že Facebook šlape všemožné konkurenci na paty každým dnem, kdy se snaží vymyslet recept na ovládnutí online světa. Není moc segmentů, do kterých by se v poslední době nepouštěl. Po ohlášení zásadní změny přidávání likes na příspěvky nebo redesignu uživatelských profilů, je tu další nová aplikace, která by měla vyjít příští týden.

Navazovat by měla na oceňovanou funkci Instant Articles, která dovoluje na Facebooku načítat vybrané články během několika sekund, tedy mnohem rychleji, než na běžném webu. Nová aplikace dostane název Notify a bude kombinovat nejzajímavější zdroje novinek do jednoho místa, odkud budou chodit pravidelné notifikace pro články, které budou přednačteny a zobrazí se několikrát rychleji, než v konkurenčních aplikacích nebo na přímých serverech.

Facebook přidává novou funkci založenou na umělé inteligenci, která umí myslet a plnit úkoly

Facebook přichází s další killer funkcí, kterou chce konkurovat všem osobním asistentům, které fungují na...

Facebook se pro tento krok rozhodl kvůli boji proti Twitteru a Snapchatu nebo nové aplikaci od Applu, která stejně jako ostatní agreguje ve vlastní formě nejzásadnější články od světových médií. Samostatná aplikace by měla ze začátku obsahovat takové partnery jako třeba CBS, CNN, Mashable nebo Vogue.

Hlavní roli budou hrát detaily

Největší sociální síť absolutně dominuje mobilní reklamě, stejně jako schopnosti rychle navázat uživatele na své samostatné aplikace, jako v minulosti Messenger nebo Groups. Zároveň ale musela vymyslet způsob, jak bude konkurovat Snapchatu, který pro inzerenty nabízí vyšší zisk, kvůli nestandardnímu formátu u vybraných článků a který je dražší, než klasické videoreklamy.

Facebook tak nabídne 100% profit z vlastních reklam uvnitř „zrychlených“ článků, pokud si najdou partneři inzerenty sami a pouze 30% podíl, pokud má inzerenty vyhledat na vlastní pěst, informoval Financial Times. Díky své velikosti je ale pro Facebook jednoduché takovou službu a nacenění otestovat a pak případně uzavřít, než u „menších“ konkurentů.

Foto: Facebook