Unikátní cestovní bunda to s 206 miliony korun dotáhla na čtvrtý nejvíce financovaný projekt Kickstarteru

V červenci tohoto roku jsme psali o unikátní multifunkční bundě pro cestovatele, která během chvilky dokázala vybrat přes 1 milionů dolarů od 6000 přispěvatelů. Tvůrci se u toho ale nezastavili a kampaň nedávno skončila na neuvěřitelných 8,5 milionech dolarů, v přepočtu asi 206 milionech korun, od více než 44 tisíc zákazníků.

To projekt posunulo na 4. místo nejvíce zafinancovaných kampaní na Kickstarteru a na první příčku v kategorii oblečení. A není se čemu divit. V na první pohled designově pěkně vyvedené bundě lze najít nespočet vymožeností – ať už nafukovací polštář za krk, masku na spaní, rukavice nebo kapsy přesně na smartphone, ipad nebo deku.

mainImage

Přečtěte si takéTvůrci unikátní cestovatelské bundy vybrali na Kickstarteru přes 1 milion dolarů

Příjemný poměr cena vs. kvalita

Cena v kampani začala na 99 dolarech, nyní bude k dispozici mimo kampaň v předobjednávkách dočasně za 149 dolarů, v přepočtu asi 3617 Kč za levnější verzi a 189 dolarů, asi 4588 Kč za nejdražší blejzr. K dispozici jsou 4 různé designy ve variantách pro ženy i muže.

Pokud bychom brali v potaz i předobjednávky, je projekt již takřka na 9,3 milionech dolarů, což představuje částku 225,8 milionů korun. To je bezesporu úctyhodné číslo.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.