Twitter chystá nový produkt, který by mohl kompletně obrátit způsob, jakým funguje

Twitter chystá nový produkt, který by mohl kompletně obrátit způsob, jakým funguje

, /
Twitter chystá nový produkt, který by mohl kompletně obrátit způsob, jakým funguje

Asi všichni víme, co je to vlastně Twitter. Sociální síť, která inovuje pomalým a rozvážným tempem a již od svého vzniku funguje na principu krátkých statusů do 140 znaků, které mohou doprovázet odkazy nebo fotky. Po tom, co se podařilo společnosti vyladit byznys model a zapojit reklamy přímo v přehledu příspěvků, chystá Twitter další novinku.

Podle všeho by mělo být brzy možné publikovat i příspěvky, které mají takřka „neomezenou“ délku – není potvrzeno, jestli to bude k dispozici pro všechny uživatele a zdarma nebo převážně pro stránky a verifikované profily jako placená funkce. Oficiální zmínka o nové funkci nepadla, ale pokud jsou domněnky několika věrohodných zdrojů pravdivé, brzy se jí dočkáme.

Twitter po 4 letech redesignuje „Tweet“ a „Follow“ tlačítka. Takhle budou vypadat

Pokud můžeme o některé ze sociálních sítí prohlásit, že je konzervativní co se designu týče, je to určitě...

Mnohem blíže je ale ještě jedno zásadní vylepšení. Nyní totiž Twitter počítá do délky statusu i celou délku odkazů nebo tagovaných uživatelů, což by se nyní podle hned několika zdrojů v čele s blogem Re/code mělo stát minulostí. Zatím je tedy možné využívat delšího textu pouze v rámci soukromých zpráv, kde žádný limit není.

Twitter si od těchto změn slibuje především to, že zapojí více vydavatelů, kteří si zvykli na jiné, víceméně délkou neomezené platformy a službu využívaly pro sdílení odkazů na ně nebo k prolinkování článků na webu s krátkým statusem. Dlouhodobé rozvážné kroky se ale Twitteru většinou vyplatily, jako například v případě videoplatformy Periscope, která v podstatě zničila startup Meerkat.