Poslední díl Angry Birds má našlápnuto na velký úspěch. V počtu stažení se mu daří lépe než jedničce

Šest let stará finská společnost Rovio Entertainment přišla před několika lety s novým konceptem hry Angry Birds, která kdysi změnila herní trh. Boj ptáků, které hráč střílí z katapultu na zelená prasata, si zamilovalo více než 260 milionů lidí po celém světě, vznikl nespočet marketingových předmětů i podpůrných spin-offů her. Před zhruba týdnem ale studio vydalo novinku v podobě pokračování s názvem Angry Birds 2.

A nikdo nečekal, že za pouhý týden nasbírá přes 20 milionů stažení ve 100 zemích od hráčů, kteří dokážou za tak krátkou chvíli uhrát 300 milionů levelů a vystřelit si z katapultu 1,4 miliardkrát. Jen pro srovnání, první díl (avšak placený) stejného čísla dosáhl až za 9 měsíců od spuštění. Aplikace funguje jako ta původní na bázi freemium modelu. Ze začátku nechá uživatele hrát jednoduché úrovně s mnoha pokusy, pak přitvrdí a se vzrůstající obtížností klesají odměny.

retr

TipTvůrci Angry Birds vydávají „kopii“ hry Flappy Bird. Prozatím pro iOS

Pokud nechce uživatel za možnost zahrát si znovu kolo, získat dalšího ptáka nebo speciální předměty platit, může se podívat na placenou videoreklamu. V jiném případě je odkázan na in-game nákup za jednotky až desítky dolarů. I tak je ale aplikace populární a přes svou kritiku se dostala na první příčku v americkém App Store na iOS platformě, informuje VentureBeat.

Download: iOS  |  Android

IMG_3951
IMG_3952
IMG_3953

 

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.