Analytická společnost bývalého CEO Applu získala 125 milionů dolarů a miliardovou valuaci

John Sculley…

John Sculley, bývalý CEO Applu a Pepsi, rozhodně ve svých 76 letech nezahálí. Stále má jasnou mysl a vizi, kterou by chtěl přenést do své relativně nové, analytické společnosti Zeta Interactive. Ta posunula svojí valuaci na zhruba 1 miliardu dolarů po tom, co před několika dny uzavřela investiční kolo ve výši 125 milionů dolarů, tedy asi 3,1 miliard korun! Většina peněz putovala z fondu GSO Capital Partners.

Valuace samozřejmě nebyla potvrzena, takže jde o pouhý odhad. Zeta Interactive funguje na principu toho, že odesílá data firem (Oracle, Salesforce nebo Adobe) do cloudu, kde se pomocí speciálního algoritmu propojí s jejich potencionálními zákazníky a lépe zacílí e-mailový marketing. Cílit lze například podle věku, příjmu, lokality nebo zájmů.

Screen Shot 2015-07-14 at 19.33.33

Přečtěte si takéOblíbená platforma pro spolupráci designerů a klientů získává 45 milionů dolarů

Je to tedy takový systém, který propojí jakoukoliv společnost s relevantními potencionálními zákazníky. Zeta Interactive za minulý rok vyrostla meziročně o 72% a tento rok by měla zakončit s obratem 200 milionů dolarů. Ředitel a spoluzakladatel společnosti, David A. Steinberg, tvrdí, že byla firma v posledních 3 letech každý rok profitabilní s marží pohybující se ve vyšších desítkách procent.

Je to v pořadí již druhá investice, která následuje za původními 70 miliony dolarů od GCP Capital Partners, ještě v době, kdy se Zeta jmenovala XL Marketing. John Sculley se navíc objevil nedávno v Praze, jako řečník na konferenci Engage 2015, pořádané českými Socialbakers Honzy Řezába.

Zdroj: Business Insider

 

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.