Slovenský Tootoot s miliony od investorů usiluje o lepší propojení s hudebními umělci

0Zobrazit komentáře

Na poli „startupů“ s lístky, nejen na koncerty, už se podařilo trh ovlivnit mnoha hráčům. Ať už je to Ticketon, u jehož zrodu stál například i Martin Kasa nebo třeba nedávno vzniknutý projekt Cool Ticket, který se umístil na druhém místě v anketě AppParade. O tak trochu jinou cestu se pokouší nenápadný startup ze Slovenska s názvem Tootoot, o kterém v průběhu roku ještě uslyšíme.

Tootoot by rád efektivně propojoval fanoušky se zájmem o určitý koncert a samotného umělce. Přes mobilní aplikaci určí umělce a lokalitu a pokud získá potřebný počet hlasů, systém by měl být schopen propojení s organizátorem a zařízení akce. Tvůrci celý tento proces zprostředkují za zhruba 5-6% provizi z jedné prodané vstupenky.

Screen Shot 2015-05-29 at 13.50.26

Přečtěte si takéJednoduchá služba na streamování obrazovky iPhonu zabodovala na ProductHuntuJednoduchá služba na streamování obrazovky iPhonu zabodovala na ProductHuntu

tootoot

Náhled aplikace

Trh lokálně testují delší dobu a na základě toho bylo možné vzít spoustu poznatků do nově chystané verze mobilní aplikace, která by se měla objevit nejdéle na podzim tohoto roku. Kromě tuzemského trhu (střední Evropa) je ale jejich primární cíl USA. Vývoj a propagace momentálně probíhá z peněz od investorů a z vlastních zdrojů.

Propagaci by rádi u fanoušků řešili přímo přes smluvené kapely a poté standardními kanály. U hudebních profesionálů je to založeno spíše na osobním přístupu a dlouholetých kontaktech, protože je taková komunita obecně velmi uzavřená, zvlášť pak v zahraničí.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym