Český projekt pro analýzu mediálního trhu uzavřel před spuštěním objednávky za 2 miliony korun

Český projekt pro analýzu mediálního trhu uzavřel před spuštěním objednávky za 2 miliony korun

, /
Český projekt pro analýzu mediálního trhu uzavřel před spuštěním objednávky za 2 miliony korun

Trhem s pokročilou analýzou online, tištěných a audiovizuálních médií, se velkém zabývá například NEWTON Media, jejíž byznys se nyní snaží nabourat nový projekt Monitora, pod vedením Tomáše Bergera. Mimo jiné zakladatele projektů Leady a Imper.

Ještě před reálným spuštěním se podařilo Monitora uzavřít objednávky za přibližně 2 miliony korun. Momentálně mají v hledáčku přes 1300 online serverů, 300 tištěných časopisů, deníků a magazínů a jejich datový archiv bere v potaz historii do roku 2008. Cílem je z projektu vyždímat alespoň částečnou kvalitu a efektivitu metrik, jako nabízí české Socialbakers na poli sociálních sítí.

Mezi klíčové vydavatele patří například Mafra, Mladá fronta nebo Economia. Na vývoji webové aplikace a analytického nástroje se podílí i Michal Danilák, který dříve působil ve Facebooku a obsadil 15. místo z 21 tisíc programátorů na Google Code Jam.