Český nástroj pro správu sociálních sítí generuje příjmy v desítkách tisíc eur a expanduje za hranice

V posledních letech přibývá nespočet nástrojů pro analýzu a správu sociálních sítí, takže je někdy složité se vyznat v tom, co vybrat. Jednou z takových služeb je český ZoomSphere, který vymyslel Jakub Mach a vybudoval společně s několika kolegy. Dnes je součástí i jeden z nejznámějších českých expertů na Facebook marketing, David Lorincz.

ZoomSphere čítá bezmála 100 klientů, mezi které se nedávno zařadili ČEZ, Raiffeisenbank nebo UPC. Pokud bychom brali v úvahu, že je těchto 100 klientů pravidelně platících, měsíční revenue se může vyšplhat až na 40 tisíc eur, tedy v přepočtu asi 1,1 milionu korun. I to je důvod k tomu, že se zakladatelé rozhodli po úspěšném přenesení businessu do Budapešti, zapůsobit na dalších trzích. Konkrétně v Polsku nebo Rumunsku.

IMG_8170

Přečtěte si takéJak probíhala konference Engage Prague 2015 pořádaná českými Socialbakers?

Výhodou řešení je bezpochyby fakt, že stačí zaplatit měsíční poplatek ve výši 400 eur a objem využívaných služeb nebo připojených uživatelů je již na zákazníkovi. Je to pravděpodobně nejvýhodnější řešení pro větší korporace, které aktuálně využívají ZoomSphere nejčastěji.

Screen Shot 2015-05-28 at 20.52.00

Náhled homepage ZoomSphere

Foto: Jakub Mach FB

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.