Česká aplikace Tripomatic se objevila v nové kampani Applu

Nestává se moc často, aby Apple promoval jakékoliv české aplikace a produkty. A právě proto, že jich je na celosvětovém konkurenčním trhu tolik, je o to větší úspěch, když se to některé z nich podaří. Tentokrát si Apple do své nové kampaně na propagaci iPadu a cestování vybral český plánovač výletů Tripomatic.

Je pravdou, že Tripomatic na český trh necílí tolik, jako na ten zahraniční, i proto už zaznamenal úspěchy například na ProductHuntu. Minulý rok jsme měli v článku informaci o tom, že měsíčně navštíví jejich web bezmála 450 tisíc návštěvníků a aplikaci si stáhne přes 200 tisíc lidí. Pokryto mají přes 400 destinací a lidé s nimi naplánovali průměrně 300 tisíc výletů za měsíc.

tripomatic2

Přečtěte si takéJak se daří brněnskému startupu Tripomatic? Obrat tento rok dosáhne 10 milionů Kč

Příliš se nemluvilo ani o tom, že Tripomatic měl v ruce projekt WhichAirline.com, který následně odprodal za nespecifikovanou částku brněnskému startupu Skypicker.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.