Český Shoptet vypouští novou službu zaměřenou na kamenné prodejny

shoptet-750×468

Shoptet je jedním z nejrozšířenějších komplexních řešení na českém e-commerce trhu (20% podíl), přes které se každý den generuje více než 20 milionů korun v obratu spravovaných e-shopů. Teď se kromě online, díky nově integrované službě, zařadí do listu služeb i offline řešení pro kamenné prodejny. Systém, který propojí správu objednávek, zboží, skladů, účetnictví do jednoho a nebude tak nutné přeskakovat z jednoho systému na druhý a řešit něco separátně.

Tento model a funkce blízce připomínají Shopify a jejich komplexní POS systém, nabízející „pokladny za chodu“ s platebním terminálem funkčním kdekoliv v prodejně. Díky integraci s iPadem nebo iPhonem a naprosté jednoduchosti není ani třeba dalších nákladů na zaučování zaměstnanců.

shoptet

Přečtěte si takéOndřej Tomek kupuje 70% českého poskytovatele eshopů Shoptet.cz

Ale abychom se vrátili zpět k Shoptetu. Mezi další výhody systému patří přímé markování zboží přes čtečku s možností zobrazování podobných produktů, správa zákazníků nebo separátní evidence offline tržeb a toho, kdo s pokladnou aktuálně pracoval – například pro motivační bonusy zaměstnancům. Pro stávající zákazníky je nová služba první 3 měsíce zdarma.

Vše je připraveno tak, aby nebyl problém ani s případnou blížící se elektronickou evidencí tržeb (registrační pokladny), informuje oficiální zpráva. Shoptet je tak další řešení, které pokryje širší potřebu zákazníků – uvidíme, jak se podaří zamávat s počtem provozovaných e-shopů.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.