Zvláštní cenová politika Tinderu po vypuštění Tinder Plus

Zvláštní cenová politika Tinderu po vypuštění Tinder Plus

, /
Zvláštní cenová politika Tinderu po vypuštění Tinder Plus

Tinder, dnes takřka dominantní seznamovací aplikace, se v dlouhodobém spektru vykašlal na kontextové reklamy a šel cestou premium služeb v rámci aplikace, které se postupně začaly spoustět v minulém týdnu. Konkrétně jde o Tinder Plus, díky kterému můžete vracet zpět provedené akce (Rewind), seznamovat se i v lokalitách mimo aktuální polohu (Passport) a taky udělit neomezený počet žádostí o seznámení.

Dating appka Tinder už má miliardová čísla a brzy začne vydělávat

Denně dating appka Tinder propojí více než 15 milionů uživatelů, s tím, že uživatelé si pak každý...

Služba momentálně běží pouze v USA, ale postupně se testuje i v evropských vodách. Nejzajímavější je na celé věci samotný ceník, protože cena není předem pevně daná. Mění se totiž na základě věku uživatele aplikace a také přesné lokalitě. Například muž přes 30 let zaplatí $19.99, ale někdo kolem 25 už pouze $9.99.

Spousta uživatelů v zemích, kde není Tinder výrazně rozšířený zaplatí za členství dokonce pouze $2.99. Model je to zajímavý hned z několika důvodů. Stávající uživatelé, tam kde je velká šance na seznámení, zaplatí za členství rádi víc peněz, než ti, kteří ve své lokalitě objeví jen několik desítek lidí. Naopak ti, kteří dostanou členství jen za pár dolarů a budou ve svém seznamování díky Passport „cestovat“ po světě zase rozšíří jednoduše početnou komunitu ve svojí oblasti.

tinder-plus

Tinder tento ceník testuje už několik měsíců, informuje TC. Zatím podle všeho opravdu vychází taktika, že pokročilejší a déle zaregistrovaní uživatelé rádi zaplatí mnohem více peněz za prémiové služby v místě, kde je seznamovací boom.

Podobně to vyřešil i Uber, který v dopravní špičce zdražuje ceny běžných tarifů až třínásobně. Uživateli dává na výběr buď počkat na levnější rate a nebo jet za vyšší cenu.

Pokud byste se rádi zeptali, jak se vlastně Tinderu aktuálně daří. Lecos lze vyčíst i ze statistiky, kterou v rámci amerického seznamovacího trhu zveřejnila agentura 7 Park Data. Nástup Tinderu se zdá skoro neuvěřitelný.

screen shot 2015-02-26 at 16.15.02

Foto: Tinder Presskit