Čeští Brand Embassy během roku 2014 ztrojnásobili příjmy a rostou dál!

Brand Embassy, jakožto startup, který pomáhá firmám zlepšit jejich komunikaci se zákazníky nejen na sociálních sítích, vznikl již v roce 2011, ale růst až do minulého roku trochu stagnoval. Za rok 2014 se jim však podařilo navýšit příjmy o 300%, získat investici ve výši 1 milionu dolarů od Rockaway a Spread Capital a poskládat dohromady již více než stovku firemních klientů.

be_1

Přečtěte si takéČeští Brand Embassy získávají investici ve výši 1 milionu dolarů

Brand Embassy je původně projekt z rukou Vítka Horkého a Damiana Brhela, kteří pracovali v minulosti společně v Inspiro Solutions. Zajímavé je, že ještě před 2 lety bylo 90% jejich klientů jen z České Republiky. Dnes je přes 80% klientů rozprostřeno po celém světě.

Přes polovinu klientů tvoří mobilní operátoři, takže se začíná Brand Embassy profilovat spíše na telekomunikační služby. Nově získali pod svá křídla Český Telekomunikační Úřad a již delší dobu se starají o klienty jako O2 nebo Vodafone, informuje Vít na videu.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.