Socialbakers chystají na květen v Praze konferenci Engage 2015

Konference Engage 2015 proběhne 20-22. května v Praze a objeví se na ní hvězda, kterou známe asi všichni. John Sculley, který působil jako bývalý CEO společností Apple a Pepsi a mimo jiné ho můžete znát i jako investora mezi zajímavými startupy.

jan

Přečtěte si takéJan Řežáb ze Socialbakers v žebříčku amerického Forbesu

Vůbec poprvé bude Engage zasazen do českého prostředí, po tom, co jsme se z něj mohli těšit v Londýně nebo New Yorku. Očekává se více než 1000 účastníků a 50 přednášejících. Kromě Johna Sculleyho se objeví například i John Saydam, šéf social media marketingu let. společnosti Emirates nebo Gem Vim Haar, který řídí komunikaci let. společnosti KLM.

Engage se za posledních pár let stala ve světě social marketingu jednou z nejdůležitějších událostí roku – jde o globální event, kde přední světoví online marketéři odhalují strategii svých značek na sociálních sítích, od tvorby a správy obsahu přes zákaznickou podporu až po optimalizaci reklamy, říká Jan Řežáb, CEO a jeden ze zakladatelů Socialbakers.

Po Londýně a New Yorku jsme se rozhodli udělat letošní ročník doma a dát tak šanci českým a slovenským marketérům šanci osobně se setkat s absolutní špičkou v oboru. Pro zahraniční účastníky budou zase kromě nabitého programu určitě atraktivní i návštěva a atmosféra Prahy, dodává

Pojištěte si svoje místo na konferenci co nejdříve, protože lístky mizí velmi rychle. Začínají na $449 za jednodenní pass a končí na $1499 za all inclusive vstup po celou dobu konference.

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.