Nezastavitelné Zomato v rámci expanze na americký trh kupuje Urbanspoon

Nezastavitelné Zomato v rámci expanze na americký trh kupuje Urbanspoon

, /
Nezastavitelné Zomato v rámci expanze na americký trh kupuje Urbanspoon

O Zomatu bylo v poslední době hodně slyšet, ať už kvůli akvizici českého portálu LunchTime nebo kvůli 60 milionové investici. Už několik měsíců zpět jsme psali o tom, že se Zomato chystá poprvé výrazně vstoupit na americký trh, a teď se tak stalo nákupem amerického startupu Urbanspoon. Cena zakotvila na hranici 55 milionů dolarů, informuje dále GW.

Zomato po akvizicích v ČR a na Slovensku nakupuje v Itálii

Jsou to necelé čtyři měsíce, co jsme informovali o tom, že Zomato koupilo český Lunchtime a slovenský projekt...

Urbanspoon existuje od roku 2006 a už jednou, v roce 2009 byl odprodán, společnosti IAC. Urbanspoon aktuálně využívá více než 30 milionů unikátních návštěvníků měsíčně, z čehož 2/3 navštěvují web přes mobilní zařízení, čemuž svědčí i fakt, že Urbanspoon na iOS dostalo přes 230 tisíc hodnocení, které se drží na 4,5 / 5.

Integrace s Urbanspoon bude pro Zomato znamenat nárůst měsíčního trafficu na bezmála 80 milionů návštěvníků a celkově přes 1 milion restaurací (celosvětově)! Celá akvizice otevřela i více než 200 nových míst v amerických pobočkách. Investice tedy firmě prospěla a doufáme, že se jim bude dařit rapidní růst dále zvládat.