Zomato po akvizicích v ČR a na Slovensku nakupuje v Itálii

Jsou to necelé čtyři měsíce, co jsme informovali o tom, že Zomato koupilo český Lunchtime a slovenský projekt Obedovat.sk. Jak už bylo avízováno po jejich obrovské investici ve výši 60 milionů dolarů, trh rozšiřují dále po Evropě a tentokrát si vzali na paškál Itálii, konkrétně projekt Cibando.

zomato

Přečtěte si takéZomato, které koupilo Lunchtime.cz, získává dalších 60 milionů dolarů

V Římě a Miláně plánuje Zomato do tří měsíců rozšířit svůj tým na 30-40 členů a do dvou let vybudovat business v šesti největších italských městech s více než 150 zaměstnanci. Mají na to vyhrazeno přes 6 milionů dolarů. Cibando má aktuálně v databázi 82 tisíc restaurací a nespočet klientů, což výrazně pomůže pro rychlejší rozvoj.

Úspěch Zomata je relativně jednoduchý, jelikož se výrazně odlišuje od služeb jako Urbanspoon, OpenTable nebo TripAdvisor v tom, že každé 3 měsíce po všech restauracích znovu kontrolují jídelní lístky a hlídají celkovou kvalitu restaurace. Momentálně připravují akvizici 4 dalších větších hráčů rozprostřených po celé Evropě.

Foto: Placeit.net

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.