Dva roky starý food delivery startup získává na investicích dalších 154,8 milionů dolarů

1011312_545625452160632_1177066144_n

Poslední dobou se s obřími investicemi roztrhl pytel a po včerejším Series C oznamuje Instacart funding ve výši 154,8 milionů dolarů od Andreessen Horowitz, Sequoia Capital, Khosla Ventures, Sam Altman (Y Combinator) a Aaron Levie (Box.com). Původní hodnota z poloviny tohoto roku byla zhruba na 400 milionech dolarů, díky nové investici se vyšvihla takřka na pětinásobek a atakuje hranici 2 miliard dolarů.

Online supermarket Rohlik.cz

Přečtěte si takéRohlik.cz začíná nabízet produkty Sklizeno.cz

Je to tedy další z miliardových startupů v řadě. Instacart proslul jako takový Uber pro rozvoz potravin, podobně jako třeba český Rohlik.cz, kdy si vyberete z množství supermarketů, nakoupíte potraviny a většinou během hodiny je máte u prahu dveří. Instacart jako původně startup založený v SF, momentálně funguje v 10 velkých amerických městech a meziročně narostl v revenue více než 15x. Uvidíme, jak se dále bude díky finanční injekci rozrůstat.

Mimochodem Instacart má v sobě jednu skrytou funkci, kterou ocení nejeden startup. Při nákupu se vygeneruje odkaz, který rozešlete ostatním členům týmu a ti si mohou přidat pod jedním nákupem jakékoliv potraviny, takže nemusíte platit několikrát za dopravu.

Foto: Instacart FB

Spoluzakladatel CzechCrunche, nadšenec do byznysu, designu, kryptoměn, cestování a nejrůznějších technologií.