České Webnode nedávno překročilo hranici 18 milionů uživatelů

České Webnode nedávno překročilo hranici 18 milionů uživatelů

, /
České Webnode nedávno překročilo hranici 18 milionů uživatelů

Webnode, jakožto jednoduchá služba pro tvorbu webových stránek nebo e-shopů na bázi WYSIWYG editoru a šablon byla spuštěna v lednu 2008. Za takřka 6 let existence si dokázala získat přes 18 milionů zákazníků po celém světě a při této příležitosti si tvůrci připravili pěknou infografiku, která zobrazuje, jak vlastně na takový globálně úspěšný startup.

Jak se podařilo startupu The Grid vydělat přes 1,2 milionu dolarů bez reálné ukázky produktu

Celkem nenápadný americký startup The Grid pravděpodobně nikdo nezná, přesto se postupně snaží prorvat mezi...

Nejzajímavější na Webnode je asi fakt, že si odjakživa vystačili pouze s vlastním kapitálem a od začátku byli v zisku, takže do firmy nebyl přibrán žádný investor. V příštím roce se Webnode chystá vstoupit do verze 2.0, která představí úplně novou generaci služby, která více reflektuje aktuální trh, informuje Lupa. Vše běží na 250 serverech, o chod se stará 90 zaměstnanců v Brně a každoročně firma vyroste o vyšší desítky procent. Jak ostatně ukazuje infografika:

Screen Shot 2014-12-16 at 13.57.24

Vít Vrba, CEO Webnode dále popisuje, jak uspět globálně a organicky růst.

Screen Shot 2014-12-16 at 13.52.20

Jakmile si vyberete správný trh, postupujte dále s pěti užitečnými pravidly …

Screen Shot 2014-12-16 at 13.52.37
Screen Shot 2014-12-16 at 13.54.56

Asi nejdůležitějším prvkem pro odlišení se od konkurence, je poučení se z jejich vlastních chyb a naslouchání zákazníkům v rozumné míře, která vám pomůže produkt posunout na lepší úroveň. Zákazník je vždy na prvním místě!

Screen Shot 2014-12-16 at 13.55.54

Vítek apeluje na to, že je třeba se nikdy nezastavovat a posouvat pořád svoje hranice výš a výš.

Screen Shot 2014-12-16 at 13.57.15

Příští rok tedy od Webnode 2.0 můžeme očekávat hodně, nejen novou tvář a funkce, ale i třeba potencionální vstup investora a masivnějí rozšíření mezi zákazníky.