Twitter chtěl prý kromě SoundCloudu koupit i konkurenční Spotify

Přibližně před 2 týdny jsme vás informovali o připravované, ale nakonec neuskutečněné akvizici, během které měl Twitter koupit berlínský hudební startup SoundCloud. Z obchodu, jak už asi víte z důvodu nesedících čísel nakonec sešlo, každopádně na povrch nyní vyplývají další zajímavé informace. Podle The Financial Times totiž Twitter zvažoval akvizice i dalších hudebních platforem, včetně Pandory a především extrémně populárního Spotify.

soundcloud_berlin_6

Přečtěte si takéTwitter vycouval z akvizice SoundCloudu. Prostor mají ostatní zájemci

Celá snaha Twitteru koupit některou z podobných služeb, se samozřejmě vztahuje ke 2 faktům:

  • Twitter aktuálně řeší problém se zpomalujícím se růstem uživatelské základny a proto hledá způsoby, jak ji opět o něco rozhýbat a zároveň donutit uživatele k tomu, aby na jeho platformě obecně trávili více času.
  • Jeho vlastní aplikace Twitter #Music se dočkala hodně vlažného přijetí a v březnu tohoto roku byl její provoz ukončen
twitter_1

Růst uživatelské základny Twitteru v jednotlivých kvartálech (měsíčně aktivní uživatelé)

Dá se tak logicky očekávat, že Twitter některou z větších zavedených hudebních služeb stejně brzy koupí…

Zakladatel CzechCrunche, fanoušek technologií, cestování a architektury.

CzechCrunch Express

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.