Zillow ohlašuje finanční výsledky za první kvartál tohoto roku. Jak se mu daří?

Michal PtáčekMichal Ptáček

Zillow_1
0Zobrazit komentáře

Zillow, v současnosti jednoznačně nejpopulárnější americká služba na vyhledávání nemovitostí, právě ohlásila finanční výsledky za první kvartál roku 2014. Jak je na tom?

  • služba vygenerovala za Q1 2014 rekordní příjmy ve výši 66,2 milionů dolarů, což je oproti Q1 2013 nárůst o 70 procent
  • jen příjmy z klasické display reklamy vyrostly o 62 procent na 12,9 milionů dolarů (Q1 2013 – 7,9 milionů dolarů)
  • počet makléřů, kteří si zaplatili prémiový účet, vyrostl meziročně o 56 procent na celkových 52 968. Průměrný příjem z jednoho makléře se pak měsíčně pohyboval okolo 286 dolarů
  • návštěvnost portálu vyrostla meziročně o 50 procent, na aktuálních 79 milionů aktivních uživatelů měsíčně
  • GAAP ztráta za Q1 2014 byla 6,3 milionů dolarů (Q1 2013 – 3,7 milionů dolarů), což Zillow zdůvodňuje zvýšenými náklady na reklamu
  • GAAP ztráta na akcii byla 0.16 USD (pro porovnání Q1 2013 – 0.11 USD)
  • upravená EBITDA za Q1 2013 byla 8,7 milionů dolarů (Q1 2013 – 5,1 milionů dolarů)
  • mobilní návštěvnost se meziročně zdvojnásobila (za poslední měsíc si uživatelé na mobilních zařízeních prohlédli více než 460 milionů nemovitostí)

Diskuze (0)

Novinka

Anonym