„Glassholes“ zasypali newyorskou restauraci negativními a falešnými recenzemi

„Glassholes“ zasypali newyorskou restauraci negativními a falešnými recenzemi

, /
„Glassholes“ zasypali newyorskou restauraci negativními a falešnými recenzemi

To, že chytré brýle Google Glass nejsou mezi majiteli gastro podniků zrovna populární záležitostí, už asi víte. Ostatně incidentů, kdy si někteří hosté stěžovali díky schopnosti Google Glass pořizovat video na nedostatek soukromí, se v poslední době vyrojilo poměrně dost. A tak někteří prozovovatelé začali jednat a uživatele chytrých brýlí od Googlu žádat před vstupem do podniků o jejich sundání.

Ne každý na takovou výzvu samozřejmě reaguje pozitivně, tak jako v případě jednoho z posledních incidentů, o kterém informuje blog EV Grieve. Když se totiž uživatelka Google Glass, Katy Kasmai rozhodla zhruba měsíc zpět navštívit newyorskou restauraci Feast a následně byla požádána personálem o to, aby si brýle sundala, odmítla a místo toho se rozhodla z restaurace odejít. Celou událost následně popsala na svém Google+ profilu, na kterém ji sleduje okolo 3 000 uživatelů. Co se nestalo, restaurace Feast, která sídlí v populární newyorské čtvrti East Village a která například na Yelpu sbírá průměrné hodnocení okolo 4 hvězdiček z možných pěti, najednou začala evidovat vlnu negativních recenzí na Googlu, což je samozřejmě první věc, která se ukáže v případě, že se podnik snažíte na internetu vyhledat. Provozovatelé restaurace následně zjistili, že všechny tyto jednohvězdičkové recenze, které srazily celkové hodnocení na zhruba 2.5 hvězdiček z možných 5 (momentálně už má restaurace 3.1 hvězdiček z 5),  jsou od lidí, kteří incident komentovali právě na osobním profilu Katy Kasmai a s velkou pravděpodobností navíc restauraci ani nikdy nenavštívili…

„Fakt, že 3.1-hvězdičkové hodnocení je první věcí, která je vidět, když si naši restauraci vygooglujete, nám může hodně ublížit. Poté navíc vidíte, že recenze jsou od lidí, kteří nikdy naši restauraci nenavštívili a navíc vůbec nežijí v New Yorku“, říká management restaurace.

Více už asi řekne screenshot, který pořídil právě blog EV Grieve. Do budoucna bude každopádně zajímavé sledovat, kolik dalších podobných incidentů se v souvislosti s Glassholes, jak se uživatelům Google Glass začíná postupně přezdívat, ještě objeví…

hlavní foto: Feast
foto Google Glass: lawrencegs/Flickr