Seznam vstoupil do projektu Kupi.cz

Seznam vstoupil do projektu Kupi.cz

, /
Seznam vstoupil do projektu Kupi.cz

Česká internetová jednička právě ohlásila vstup do srovnávače akčních cen Kupi.cz. Jedná se o historicky první podobnou akvizici, kterou Seznam na českém internetu uskutečnil. Kupi.cz zatím poměrně unikal důležité pozornosti většiny médií, na StartupNews jsme o něm však psali již v říjnu.

O tomto na českém internetu významném spojení, jehož cílem je vybudovat jedničku mezi srovnávači slev rychloobrátkového zboží v řetězcích a v dlouhodobém horizontu i klíčový rozcestník pro nákup potravin přes internet, dnes informovala oficiální tisková zpráva. Možnou předzvěstí ale bylo založení dceřinné společnosti Seznam.cz investiční, s.r.o., kterou Seznam v tichosti založil už na konci minulého roku.

Projekt získává od Seznamu peníze na svůj další rozvoj a významnou marketingovou podporu včetně reklamy napříč všemi mediálními weby, místa na homepage apod. Seznam pro Kupi.cz začíná řešit také obchod a pomůže s vývojem nových produktů a podporou připravované mobilní aplikace pro chytré telefony, kterou Kupi.cz vydají v dohledné době.

 Kupi.cz přináší slevy rychloobrátkového zboží z tištěných letáků na internet. Za více než rok své existence si získal přes dvě stě tisíc registrovaných uživatelů, kteří na jednom místě hledají, kde nakoupit nejlevněji. Vzájemnou spoluprací chceme přinést internetovým uživatelům možnost dozvědět se, že existuje jedno místo, kam by se měli podívat před nákupem, případně později přímo nakoupit online,“řekl o spolupráci obou subjektů Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Kupi.cz funguje od poloviny roku 2012 a denně přináší 4 500 slev z 21 obchodních řetězců, s tím, že v databázi má celkem 11 000 prodejen. 80 procent uživatelů Kupi.cz jsou ženy, které hledají aktuální slevové akce v supermarketech a hypermarketech. Projekt uvedli v život internetoví podnikatelé Martin Kadlčík a David Kopčil, kteří stáli například u zrodu slevového agregátoru SlevyDnes.cz.

Seznam pak tímto krokem v podstatě potvrzuje, že potraviny a zboží denní potřeby budou na internetu jednou z dalších velkých věcí.