Kolik dolarů průměrně platí vývojáři iOS her za získání jednoho uživatele a kolik dolarů jim naopak jeden uživatel vydělá?

Kolik dolarů průměrně platí vývojáři iOS her za získání jednoho uživatele a kolik dolarů jim naopak jeden uživatel vydělá?

, /
Kolik dolarů průměrně platí vývojáři iOS her za získání jednoho uživatele a kolik dolarů jim naopak jeden uživatel vydělá?

Analytická platforma Distimo zveřejnila graf, který monitoruje kolik dolarů musí v jednotlivých zemích autoři iOS her v průměru zaplatit za získání jednoho uživatele a kolik dolarů jim následně daný uživatel přinese.

Data jsou aktuální ke čtvrtému kvartálu roku 2013 s tím, že Distimo vycházelo z 250 nejlepších her z žebříčku Top Grossing, které vyšly po roce 2012.

Zdaleka nejvyrovnanější a pro vývojáře mobilních her tedy i nejhorší je situace v Kanadě, kde získání jednoho uživatele v průměru vyjde na 2,42 dolarů, zatímco příjem z něj pramenící je 2,73 dolarů. Obdobná situace je také v USA (2,17 dolarů dolarů vs 2,52 dolarů) a Velké Británii (1,86 dolarů vs 2,33 dolarů).

Naprosto opačný trend je pak v Asii. Například v Jižní Koreji poměr vychází na 1,98 dolarů u položky náklad vs 3,82 dolarů u položky příjem. Absolutním vítězem je ale v tomto ohledu Japonsko, kde průměrný příjem z jednoho hráče vychází na 6,34 dolarů, zatímco náklady na jeho získání jsou pouze 1,86 dolarů.

Slibně pak při pohledu na graf vypadá ještě Austrálie, kde jeden uživatel v průměru přinese 4,50 dolarů, zatímco náklad na jeho získání je 2,59 dolarů.

zdroj dat: Distimo