9 měsíců projektu PostHeads

9 měsíců projektu PostHeads

, /
9 měsíců projektu PostHeads

Lukáše Kořínka a jeho agenturu Bubble netřeba představovat. Všichni také určitě ví, že se Lukáš a jeho tým pustil do projektu PostHeads, který vzešel z vnitřní potřeby agentury vyvinout si nástroj, který bude sloužit pro správu sociálních médií a vzájemnou komunikaci s klienty.

Postheads má za sebou 9 měsíců fungování v uzavřené beta verzi:

„Čas od spuštění PostHeads jsme využili primárně k optimalizovaní každého detailu a přidávání nových funkcí. V současné době ke všem projektům přistupuje přes 200 lidí, kteří nám poskytují pravidelný feedback. Do konce roku dokončíme finální verzi podpory sociální síťě Facebook, následně PostHeads otevřeme a začneme se věnovat marketingu a proaktivnímu businessu. V průběhu prvního kvartálu 2014 též spustíme podporu pro všechny další klíčové sociální sítě a typy obsahu“… přibližuje situaci Lukáš.

Projekt je nyní soběstačný a pokryje veškeré náklady na 7 lidí, kteří se mu věnují. Z toho 3 pracují na full-time, další 4 jsou částečně využíváni ze zdrojů agentury Bubble. Aktivních účtů je kolem 20. Jedná se např. o agentury Group M nebo WMC Grey a klienty Pernod Ricard ČR/SR, Škoda Auto, Curaprox nebo Karlovarské Minerální Vody. Další a další se o PostHeads zajímají nebo testují v ostrém provozu.

Denně údajně dorazí několik nových žádostí o využívání nástroje, celkově se jedná až o několik tisíc zájemců z celého světa. A to se, dle Lukášových slov, zatím nerozběhl marketing:

„Prozatím jsme žadné reklamní kampaně ani cílené PR nespouštěli, pouze jsme se zaměřili na podrobnou přípravu uvedení produktu na internet, který nám vygeneroval značný zájem s de facto nulovými investicemi. Hodně si o této před-přípravy slibujeme. Především po otevření PostHeads se nám tato práce zúročí a přinese uživatele“

Od ledna se začne tým soustředit na prodej produktu, rozjezd marketingu, partnerské sítě a samotné rozšiřování týmu.

„Rádi bychom se v průběhu dalšího roku pohybovali mezi 50 až 100 prodanými licencemi. Primárně pro větší agentury a klienty, které se starají o větší portfolio značek, kde má nástroj největší přínos,“ uzavírá Lukáš Kořínek.

Na závěr snad můžeme prozradit, že podle všeho v současné době krouží kolem projektu několik zajímavých a potenciálních investorů. O podrobnostech vás budeme určitě informovat.