Pinterest oficiálně zavádí reklamu

Tvůrci úspěšné sociální sítě Pinterest minulý měsíc vydali prohlašení, že již brzy začnou zobrazovat reklamu v podobě takzvaných „Promoted pins“, které se budou tu a tam zobrazovat v uživatelských feedech.

Nyní toto ohlášení nabývá na skutečnosti, jelikož reklama byla oficiálně nasazena. Zajímavostí je fakt, že je k nerozeznání od klasických příspěvků na uživatelské zdi, jelikož jediný rozdíl tkví v podstatě v jejím nenápadném označení právě jako „Promoted pin“. Tímto směrem se podle mnohých budou brzy ubírat i další sociální sítě včetně Facebooku, který by měl přesunout postranní reklamní sloupce (samozřejmě v upravené formě) přímo do hlavního obsahu.

Pinterest, který získal za dobu svého působení investice ve výši 338 milionů dolarů, si od tohoto kroku slibuje zvýšení svých příjmů.

Zakladatel CzechCrunche, velký fanoušek technologií, cestování a architektury.

CzechCrunch News

Nenechte si utéct zásadní zprávy!

Přihlašte se k pravidelnému odběru novinek ze světa technologií a startupů.