Zlínské Madeo díky nové akvizici získává klienty jako Coca-Cola nebo největší norské noviny Aftenposten
, /

Zlínské Madeo díky nové akvizici získává klienty jako Coca-Cola nebo největší norské noviny Aftenposten

Zlínské Madeo díky nové akvizici získává klienty jako Coca-Cola nebo největší norské noviny Aftenposten

Budou tomu přibližně 3 měsíce od doby, co jsme vás informovali o akvizici české digitální agentury Madeo, kterou za neupřesněnou částku získala norská softwarová společnost BrandMaster, provozující stejnojmennou marketingovou platformu. Madeo, které se přes 10 let věnuje především vývoji webových/ mobilních aplikací a her, nyní následuje společnost Media Solutions, která je divizí norské softwarové společnosti Teknograd a která se nyní rovněž stává za neupřesněných podmínek součástí společnosti BrandMaster.

„Teknograd AS se rozhodl jít čistě cestou IT služeb a vývoje. Divize Media Solutions poskytující řešení pro velké vydavatelské domy a marketingová a komunikační oddělení se tak postupně vydělila a celkově již nezapadala do strategie Teknogradu. My v ní naopak vidíme obrovský potenciál a řadu synergií s našimi vlastními produkty a službami,“ okomentoval spojení společností Gunnar Larsen, CEO BrandMaster.

Těžba Bitcoinu globálně vyžaduje tolik energie jako polovina České republiky či celé Slovensko

Kdo si před rokem říkal, že je Bitcoin na svém maximu a že už nemůže dále růst, pravděpodobně se dnes tahá za...

Nová akvizice každopádně Madeu sídlícímu ve Zlíně přihraje velmi zajímavé klienty, jako například Coca-Colu, největší norské noviny Aftenposten s počtem čtenářů přesahující 1.5 milionu (údaj  z roku 2015: poznámka redakce) nebo značku Kygo Life, za kterou stojí známý norský DJ a producent Kygo.

„Mezi naše klienty se zařadí takové společnosti jako Coca-Cola, skupina Sport1, Computerworld či deník Aftenposten, který čte denně více než milion lidí. Vstupujeme tak navíc do oblasti médií, které jsme se dosud příliš nevěnovali, takže je to unikátní příležitost rozšířit naše znalosti a zkušenosti, říká zakladatel Madea a nyní také i akcionář norského BrandMasteru, Martin Landsberger Pospíšil.“