Český fintech startup Twisto.cz představil reklamní TV spot s postavou Twista Splatitele

Michal PtáčekMichal Ptáček

twisto
0Zobrazit komentáře

Česká finanční služba Twisto.cz, která svým zákazníkům umožňuje platit za zboží až se 45 denním odkladem bez úroku nebo proplatit faktury či složenky jejich vyfocením v mobilní aplikaci, míří produktově i marketingově mimo internetové vody. V rámci celoplošné kampaně totiž startup ve spolupráci s digitální agenturou Symbio představuje 360 stupňovou reklamní kampaň v jejíž hlavní roli se představuje postava takzvaného „Twista Splatitele“.

Ta by kromě představení základních funkčnostní služby, měla představit i několik novinek jako Twisto kartu nebo k ní automaticky navázaný voděodolný platební náramek, kterým uživatelem může jednoduše zaplatit po jeho přiložení k terminálu, bez nutnosti mít zmíněnou Twisto kartu u sebe.

esa1

Přečtěte si takéFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceXFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceX

“Chceme lidi zbavit starostí s placením, ať už jde o složenky nebo nákup v e-shopu,” vysvětluje Head of Marketing & Strategy Twisto Lukáš Janoušek a dodává: “Soustředíme se především na perfektní zákaznickou podporu a zkušenost, která je pro budování důvěry v tak citlivém odvětví, jakým jsou finance, naprosto klíčová.”

Co se kampaně týče, k dispozici je prozatím 10 sekundový teaser běžící na televizních stanicích TV Nova, v kinech Cinema City a také sada videí na Youtube. Do pár týdnů by pak služba měla vypustit i 30 sekundovou variantu, která příběh kampaně více rozvine.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym