Český vyhledávač módy Glami expanduje do Maďarska. Eshopům přinesl již přes 6 miliard Kč
, /

Český vyhledávač módy Glami expanduje do Maďarska. Eshopům přinesl již přes 6 miliard Kč

Český vyhledávač módy Glami expanduje do Maďarska. Eshopům přinesl již přes 6 miliard Kč

Původem český vyhledávač oblečení a různých módních doplňků Glami.cz, který prostřednictvím své skupiny Inspigroup funguje aktivně již na 8 trzích, se chystá na další expanzi. Po čtyřech letech provozu, kdy se zapojeným partnerům podařilo vygenerovat obrat ve výši 6 miliard korun, tak Glami vstupuje do Maďarska.

To vše pouze necelé čtyři měsíce po ohlášení vstupu na rumunský trh – na každém jednotlivém trhu poté funguje Glami ve vlastní jazykové mutaci, někde i pod jinými názvy Domodi a Stileo. V katalogu Glami je momentálně již přes 7 milionů aktivních produktů od více než 2 400 partnerů. Celá skupina pak vygeneruje přibližně 30 milionů návštěvníků měsíčně.

Jakub Zíma z Yogoterie: Frozen yogurt má v ČR potenciál, naše tržby dosahují 30 milionů korun

Trend pochoutky zvané frozen yogurt si v Česku na oblibě získává sice postupně, i tak ale na základě této...

“Věříme, že fashion e-commerce bude dál rychle růst. Zvyšovat se bude jak nabídka, tak počet zákazníků, kteří si módu vybírají a kupují online. Tím, že jsme v našem regionu největší, můžeme také uživatelům přinášet nejlepší nabídky a hlavně jim na jednom místě poskytnout takový výběr, na který by museli oběhnout stovky nebo tisíce kamenných prodejen nebo samostatných e-shopů,“ dodává k tomu Tomáš Hodboď, CEO Glami a partner Mitonu.

Do role country managera pro Maďarsko byl zvolen Robert Johnson, jenž by měl pomoci přímo na místě rozvíjet startup, který se stává jedničkou na poli online módy ve střední i východní Evropě.

Foto: Glami