Na Startup World Cup & Summit v Praze si zasoutěží přes 160 startupů o 35 milionů korun
, /

Na Startup World Cup & Summit v Praze si zasoutěží přes 160 startupů o 35 milionů korun

Na Startup World Cup & Summit v Praze si zasoutěží přes 160 startupů o 35 milionů korun

Přesně před měsícem jsme se zmiňovali o tom, že se 17. října uskuteční v prostorách pražského Paláce Lucerna jedna z nejzajímavějších akcií v rámci Česka zaměřená na startupy s názvem Startup World Cup & Summit. Ta nabídne nejen nespočet kvalitních řečníků, včetně designera ve Faraday Future, Otto Fabri či Karla Janečka z RSJ, ale i mentorů, mezi kterými nebude chybět software program manager ze SpaceX, David Pavlík, Lubo Smid z STRV nebo Ondřej Krátký z Liftago.

Startupy, kterých je momentálně přihlášeno již 160, se utkají v rámci Startup World Cupu o investice v hodnotě 35 milionů korun, konkrétně pak výherce získá cestu do Silicon Valley a investici ve výši 1 milionu dolarů a další tři finalisti možnost vystavit své startupy na crowdfundingové platformě Fundlift, kde se očekává, že by mohl každý z nich získat přibližně 5 milionů korun.

V Brně a v Praze se představí expert Facebooku na virtuální realitu a strojové učení Erich Owens

V dubnu letošního roku Facebook představil žhavou novinku v podobě Facebook Spaces, která by měla díky virtuální...

Ze všech přihlášených startupů vybere porota celkem 9 soutěžících, kteří automaticky postoupí do finálního kola, s tím, že desátý soutěžní startup bude vybrán z užšího výběru zbylých 41 po krátkých prezentacích. Přihlášky nových startupů je možné posílat prostřednictvím webového formuláře až do 12. září.

Klasické vstupenky pro návštěvníky jsou k dispozici za 2500 korun nebo 5500 korun v rámci VIP, pro studenty a držitele ISIC za 490 korun, pro investory rovněž za dva a půl tisíce, s tím, že je možné vybrat si i dražší vstup za 9900 Kč s rozšířeným cateringem a vstupem do VIP lounge či Academy. Nesoutěžní startupy pak mohou vybírat z klasického vstupu za 2500 korun nebo prezentačního stánku za necelých deset tisíc.

CzechCrunch u toho samozřejmě jako mediální partner akce nebude chybět a speciálně pro své čtenáře nabízí 25% slevový kód na jakékoliv vstupenky v rámci webu. Využít ho můžete zadáním kódu „CzechCrunch25“.