Na konferenci Future Port Prague se představí český designer Otto Fabri či spoluzakladatel AeroMobilu
, /

Na konferenci Future Port Prague se představí český designer Otto Fabri či spoluzakladatel AeroMobilu

Na konferenci Future Port Prague se představí český designer Otto Fabri či spoluzakladatel AeroMobilu

Již za tři týdny se v prostorách Pražské tržnice uskuteční jedna z nejzajímavějších technologických konferencí v Česku s názvem Future Port Prague, kterou pořádá společnost Etnetera Group. Na ní se během jednoho dne představí i taková jména jako Taylor Freeman, CEO VR startupu Upload, spoluzakladatel Hyperloop Transporation Technologies, Bibop G. Gresta, bývalý český designer v Tesle a nyní inženýr ve startupu Faraday Future, Otto Fabri, či Juraj Vaculík, spoluzakladatel slovenského AeroMobil.

Tesla zlevňuje Model X a chce na nových investicích získat 1,5 miliardy dolarů

Automobilka Tesla, která se výhradně zaměřuje na elektromobily, získala od roku 2004 již přes 5,27 miliard dolarů...

Kromě konference jako takové, která se má zaměřit na aktuální i budoucí technologické trendy nebo na to, jak hledat konkurenční výhody či čeho se při budování vlastní firmy vyvarovat, bude probíhat po celý den také navazující festival.

Na něm budou k vidění poslední technologické výstřelky, konkrétně: autonomní drony, které zvítězily ve světové soutěži nad ČVUT a MIT, nejlepší brýle na virtuální realitu pro profesionály na světě VRGINEERS, které tvoří Češi, e-kolo Rayvolt Bike, první chytrý lidský orgán na světě Nanopharma, selfie dron Zero Tech, IoT řešení Big Clown, elektroautomobily, vodíkové auto od Toyoty nebo již zmíněný český Aeremobil s tím, že těšit se můžete i na závod dronů, na kterém se představí závodníci světové top 10.

Vstup na festival je možné zakoupit v předprodeji za 490 korun, naopak konference, jenž nese název Future of Business má cenovku nastavenou na 17 900 korun bez DPH, která obsahuje nejen vstup na konferenci a festival, ale také přímý kontakt s řečníky, společnou networkingovou večeři a kompletní občerstvení během dne.

Mezi mediální partnery akce, která se uskuteční 7. září, se zařadil i CzechCrunch. Hlavními partnery jsou pak Google, Microsoft, T-Mobile a Škoda Digilab.