Mall.cz spustil chatbota EVA pro Messenger, který poradí s výběrem kávovaru

Mall.cz spustil chatbota EVA pro Messenger, který poradí s výběrem kávovaru

, /
Mall.cz spustil chatbota EVA pro Messenger, který poradí s výběrem kávovaru

Chatboti jsou dnes již poměrně běžným doplňkem komunikačních služeb, především Messengeru od Facebooku, kde se jejich existence rozrůstá. Figurují v různých oblastech, mezi které se řadí i nákupy, respektive pomoc při nakupování. A tam nově směřuje i jedna ze zvučných e-commerce společností na českém trhu.

Na tento trend totiž pomalu naskakuje i Mall.cz, respektive jeho mateřská společnost Mall Group, a to pomocí nové chatové asistentky EVA, fungující na technickém řešení MessageOk. Ta má zákazníkům skrze Messenger odpovídat nejen na nejčastější dotazy, ale především radit s výběrem nejideálnějšího kávovaru na základě specifických parametrů (například typ kávy, průměrný počet šálků za den nebo preference rychlosti, či „rituálu“).

Apple si založil Instagram, na kterém propaguje fotky uživatelů pořízené iPhonem

Apple nikdy nebyl příznivcem sociálních médií a jediné, co hojně využívá je YouTube, kde promuje své produkty...

Podle společnosti jsou kávovary jedno z nejprodávanějších zboží a lidé mají od svého kávovaru častokrát velice různé požadavky. Právě v tomto rozhodování by jim měl pomoci chatbot EVA, který byl s externí výpomocí vymyšlen a během tří měsíců naprogramován uvnitř společnosti.

„S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ říká Radko Sekerka, produktový ředitel Mall.cz, který stál v čele vývoje.

U kávovarů to rozhodně nekončí

EVA, která je založena na principu „machine-learningu“, má široké pole působnosti a ambice se promítnout i do dalšího sortimentu, což potvrdil i samotný Mall.cz. Vizí této e-commerce firmy je také vylepšení běžných zákaznických situací, například řešení reklamací (to částečně dokáže i teď) nebo navrhování různých doplňkových služeb v podobě expresního dodání či instalace spotřebiče.

Chatová poradkyně je již nyní dostupná na Messengeru, a to konkrétně po vyhledání kontaktu „Mall.cz“. Následně si zákazníci mohou zvolit požadovanou oblast a zjistit, zdali jim je v této věci EVA nápomocná. Pokud nebude, automaticky nabídne číslo na zákaznickou linku.

Foto: Mall.cz