RealEye: nástroj, který dokáže přesně zobrazit, na co se dívají uživatelé webových stránek

RealEye: nástroj, který dokáže přesně zobrazit, na co se dívají uživatelé webových stránek

, /
RealEye: nástroj, který dokáže přesně zobrazit, na co se dívají uživatelé webových stránek

Po spuštění každého produktu přijde ta část, kdy je potřeba vylepšovat, iterovat jednotlivé změny a zkoušet, co bude na uživatele fungovat nejlépe. Může to být jiný text, jiná ilustrace nebo fotka, uspořádání elementů na stránce nebo posunutí videa níže – cokoliv může rozhodnout o tom, zda se někdo například registruje nebo si produkt koupí.

Služeb, které s tímto problémem pomáhají je nespočet, od pokročilých analýz návštěvnosti, včetně časů na dané části stránky nebo demografického rozdělení uživatelů, přes nástroje pro živý chat a podporu nebo třeba sledování pohybu po webu v reálném čase. To je důležité obvzlášť zezačátku nebo při testování zcela nových funkcí.

Česká fashion platforma SizeID, která doporučí vhodnou velikost oblečení podporuje eshopy od Shoptet

Užitečné službě SizeID, která pomocí svého online nástroje a algoritmu, který lze integrovat do podporovaných...

Startup RealEye na to jde ale jinak, nemonitoruje jen obyčejnou aktivitu na stránce, respektive pohyby myší, prokliky, přejetí elementů apod., ale zapojuje také zrak. Testující uživatelé jsou po celou dobu prohlížení snímáni webovou kamerou, která přesně analyzuje kam, jakým způsobem a jak dlouho se dívají a podle toho tvoří tzv. heatmapu, tedy mapu míst srovnaných podle intenzity zájmu.

Na platformu lze pozvat vlastní vybrané uživatele nebo využít databázi více než 20 tisíc různých testerů startupu, který nabízí test jednoho člověka za 1 dolar. Plány začínají na 35 dolarech, za které získá uživatel přístup jednoho projektu na platformu, 20 RealEye testerů a neomezený počet těch vlastních.