České portály Glami a Biano od Mitonu expandují do Rumunska
, /

České portály Glami a Biano od Mitonu expandují do Rumunska

České portály Glami a Biano od Mitonu expandují do Rumunska

Je tomu necelý rok, co na rostoucí rumunský trh zamířil eshop s bytovými doplňky Bonami, patřící do portfolia české investiční společnosti Miton, která v Česku také stojí investičně za projekty jako Slevomat.cz, Rohlik.cz, Skrz, GoOut nebo Twisto.

Nyní jeho šlépěje následují další dva projekty z „rodiny“ Mitonu a to konkrétně fashion portál Glami a platforma pro objevování nábytku Biano. Pro Glami je to pak v konečném součtu osmá evropská země, kde služba působí, pro Biano, které momentálně působí ještě na Slovensku a v Holandsku se pak jedná o třetí zahraniční zemi.

Zakladatelé českého fashion startupu SYN v pohybu: lidé už nechtějí podporovat nadnárodní značky

I v silné konkurenci nadnárodních textilních řetězců vzniká nemalé množství lokálních značek, které si díky...

Hlavním důvodem pro expanzi právě do Rumunska je pak rostoucí potenciál celé této východoevropské země, kde se celkové tržby letos zvedly o přibližně 30 % na 1,8 miliardy eur. A právě část z nich si chce ukrojit i český Miton, který například v případě již zde působícího Bonami očekává na tomto trhu letos obrat ve výši velmi slušných 3,4 milionů eur a tak není překvapením, že podobnou cestou by se investiční skupina ráda vydala právě i v případě Glami a Biano.

“Do pěti let věříme ve dvojnásobek fashion e-commerce. Máme radost, že již ode dne spuštění Glami nabízí produkty od více než pěti set značek a známých prodejců jako jsou Reserved, Answear, Zoot, FashionUP, Bibloo, Mohito, Sin-Say. Naším nejbližším cílem je přidat více lokálních prodejců, kteří doposud koncept Glami neznají. Službu jsme symbolicky spustili 15. června v 15:15 rumunského času,“ říká Michal Jirák, zakládající partner Mitonu.

Velikost fashion e-commerce na rumunském trhu se jinak momentálně odhaduje na zhruba 400 milionů eur.