České herní vývojářské studio Dreadlocks kupuje konkurenční Silicon Jelly
, /

České herní vývojářské studio Dreadlocks kupuje konkurenční Silicon Jelly

České herní vývojářské studio Dreadlocks kupuje konkurenční Silicon Jelly

Mezi pražskými vývojářskými studii, které se zaměřují na hry, se uskutečnily zásadní změny. Před 6 lety založené Dreadlocks, které vede Michal Červenka a které má za sebou hry jako Ghost Theory, Dex nebo Rune Legend totiž v nové akvizici získalo „konkureční“ Silicon Jelly. Obě studia se spojí a Silicon Jelly bude základem pro nově založenou mobilní divizi.

K akvicizi pomohla investiční skupina Rockaway Jakuba Havrlanta, která drží podíl v obou společnostech. Dreadlocks Mobile chystají po spojení společné vydání hry Rune Legends, která vychází z původního Rune Legend od Dreadlocks. Naopak Silicon Jelly, vzniklé shodou okolností ve stejném roce, původně vychází z prostředí agentury Prague Bistro.

Apple by měl již za necelé 3 týdny představit aktualizovanou podobu tří MacBooků

Jako již tradičně každý rok se 5. června uskuteční jedna z nejzásadnějších akcí Applu zaměřená na...

Za sebou má například hry Mimpi a Mimpi Dreams, které dosáhly na více než 3,5 milionu hráčů po celém světě. K akvizici se vyjádřil Michal Červenka, CEO Dreadlocks a nyní i Silicon Jelly s.r.o.:

„Dreadlocks původně začala jako firma tvořící jen mobilní hry, ale hned po první hře jsme se přesunuli na PC a konzolový trh a všechny naše projekty pro mobilní platformy jsme nechali u ledu. Díky této akvizici jsme schopni oživit naše dřívější koncepty a zároveň posunout herní sérii Mimpi na vyšší úroveň. Věříme, že všech 3,5 milionů fanoušků oblíbeného pejska budou z této akvizice nadšeni, hlavně díky novému obsahu, na kterém v současné době pracujeme a přístupnosti hry na dalších platformách.“

V rámci Rockaway, které se o akvizici postaralo, dodává Viktor Fischer, šéf Rockaway Ventures:

„Spojení obou studií bylo více než logické a přináší řadu synergií. A to nejen, když přijde na spojení obou skupin uživatelů, ale i k dosáhnutí synergií v marketingové a produktové rovině. Hry dostupné pouze na mobilech se dočkají verzí pro počítač a naopak.“