Český portál o bydlení Biano.cz od Mitonu expanduje na Slovensko a do Nizozemska
, /

Český portál o bydlení Biano.cz od Mitonu expanduje na Slovensko a do Nizozemska

Český portál o bydlení Biano.cz od Mitonu expanduje na Slovensko a do Nizozemska

Více než 900 retailových partnerů a přes 2 miliony produktů má ve své platformě český portál Biano.cz, který se zaměřuje na oblast bydlení. Portálu, za kterým stojí jablonecká investiční společnost Miton, do jejíhož portfolia patří projekty jako Slevomat, Rohlik.cz, Skrz.cz, Restu.cz nebo nedávno spuštěný Inzeromat, podobně zaměřený portál s názvem Homebook.pl pomáhala rozjet už v Polsku, a právě na tyto zkušenosti Biano nyní navazuje.

Biano, které funguje jako agregátor internetových obchodů s produkty z kategorie dům a zahrada, totiž expanduje na slovenský a nizozemský trh.

„Vnímáme, že například v Nizozemsku je podíl online prodejů ještě daleko větší než u nás, proto jsme se rozhodli Biano rozšířit i na další trhy. Pro expanzi máme dva obchodní modely: organický, kdy v dané zemi vše stavíme sami, nebo prostřednictvím místních partnerů, jako to je v případě Nizozemska,“ říká Jan Davídek, CEO Biano.cz

Brněnský startup Kiwi.com dosáhl loni na tržby ve výši 8 miliard Kč

Zisk před zdaněním 150 milionů korun, nárůst tržeb o 400 procent na 8 miliard Kč, tři a půl milionu prodaných...

Značka plánuje do budoucna rozšířit svoje působení i v rámci dalších evropských států.

„Zemí, kam brzy plánujeme expandovat, je Rumunsko. Na další trhy míříme jednak proto, že tam vidíme místo na trhu a zájem zákazníků, ale také z toho důvodu, že máme vytvořenou platformu a technologie, na nichž je možné budovat globální službu,“ doplňuje Davídek.

 

Portál Biano spolupracuje se značkami jako je Sconto, Bonami, Siko nebo IKEA. Uživatelé mají zároveň možnost, podobně jako například na Pinterestu, prohlédnout si a inspirovat se díky více než 80 tisíci fotografií zhotovených realizací. Jejich autory je okolo 800 českých architektů a interiérových designérů, které mohou lidé přímo z portálu také kontaktovat.

„Kategorie bydlení na internetu každoročně výrazně roste, zkvalitňuje se nabídka eshopů, zlepšuje se logistika a lidé už se nebojí nakupovat tento sortiment online,“ dodává Davídek.