Populární eshop Zoot má nového šéfa marketingu. Pavlínu Louženskou nahrazuje Jiří Caudr

Populární eshop Zoot má nového šéfa marketingu. Pavlínu Louženskou nahrazuje Jiří Caudr

, /
Populární eshop Zoot má nového šéfa marketingu. Pavlínu Louženskou nahrazuje Jiří Caudr

Pravděpodobně nejznámější módní e-shop na českém internetu: Zoot, prochází zásadní změnou ve svém marketingovém oddělení. Nově ho povede Jiří Caudr, který svých zkušeností nabyl například u telekomunikační společnosti O2.

Na pozici šéfa marketingu v Zootu nastoupí Caudr od 1. března, kdy nahradí Pavlínu Louženskou, která vedla marketing tohoto úspěšného českého e-shopu s oblečením zhruba dva roky. Jako první o zprávě informoval Mediář, který zároveň dodává, že Louženská, jež dříve pracovala například v digitální agentuře H1, Zoot neopustí, nýbrž se přemístí na dosud neznámou pozici, kde se bude pravděpodobně zaměřovat na „produkt a s ním související byznysové příležitosti“.

Fashion in the BOX: český startup, který vám každý měsíc zašle náhodný výběr značkového oblečení

Na české startupové scéně se objevil další hráč na poli módy, který chce lidem nabízet poněkud neotřelý,...

Caudr byl od roku 2015 hlavou marketingového a online komunikačního oddělení u operátora O2. Tento post však ke konci minulého roku opustil a začal budovat vlastní projekty jako Book Therapy (výběr knih v Praze) nebo Lípa (e-shop s originálními dárky).

Foto: Zoot, reprofoto Youtube