Do brněnského startupu Kiwi.com míří na pozici marketingového ředitele posila z American Airlines

Do brněnského startupu Kiwi.com míří na pozici marketingového ředitele posila z American Airlines

, /
Do brněnského startupu Kiwi.com míří na pozici marketingového ředitele posila z American Airlines

Český letenkový startup Kiwi.com, který uživatelům umožňuje vyhledávat levné kombinace letenek, opět potvrdil, že co se ambicí týče, může se měřit s těmi nejlepšími. Tentokrát to potvrzuje nová posila firmy na pozici marketingového ředitele (CMO), která přichází z přední americké letecké společnosti.

Do týmu brněnského startupu, který byl dříve znám pod názvem Skypicker, totiž míří Stephen Davis, bývalý ředitel pro globální marketingovou strategii v letecké společnosti American Airlines. Nahrazuje tak Sampsu Nuotia, jenž se ujme své původní role global brand managera.

Brněnský Skypicker se mění na Kiwi.com. Za novou doménu zaplatil 19 milionů

Velkou změnu právě představili provozovatelé českého letenkového startupu Skypicker, který umožňuje lidem díky...

Davis bude plnit důležitou roli týkající se budoucnosti celé firmy. Má za úkol vytvořit takové strategie, které zesílí dosavadní marketingové aktivity zaměřené na přilákání nových zákazníků a udělat z Kiwi.com jednoho z největších hráčů na poli online cestovního ruchu. Mimo jiné se bude snažit i nadále o udržení úspěšného růstu. Například obrat společnosti dosáhl v roce 2015 asi 2,2 miliard korun, při čistém zisku 40 milionů.

kiwi

K celé situaci se vyjádřil Oliver Dlouhý, zakladatel Kiwi.com:

„Steve má dvacetileté zkušenosti s marketingem, z toho přes deset let pracuje v cestovním ruchu. Jeho příchod je výrazným posílením týmu a věříme, že nám pomůže vybudovat strategii, která nás přivede mezi top společnosti na globálním trhu.”

Stephen Davis, který mimo jiné působil i jako brand manager pro Expedii, k tomu dodává:

„Doposud jsme se zaměřovali především na stabilizování firmy a záměrně potlačovali akviziční kanály, abychom umožnili firmě přežít vlastní růst. Do značné míry nás brzdil nedostatek lidí především v zákaznickém servisu. Nyní máme dostatek prostoru na to, abychom zvážili rozšíření marketingové strategie.”

V nadcházejících měsících by měli Davise v marketingovém oddělení doplnit i další členové. Přibýt by měl implementation manager, social media manager, kreativní grafik a junior campaign manager.