Český Avast po miliardové akvizici AVG představuje tři nové produkty pod jeho jménem
, /

Český Avast po miliardové akvizici AVG představuje tři nové produkty pod jeho jménem

Český Avast po miliardové akvizici AVG představuje tři nové produkty pod jeho jménem

Avast, česká technologická firma, která je zároveň globálním lídrem v oblasti antivirového zabezpečení, loni v říjnu úspešně dokončila akvizici svého konkurenta AVG Technologies. Nyní, krátce po začátku nového roku, začíná transakce za 1,3 miliardy dolarů nést první ovoce v podobě hned tří nových produktů. Avast se však rozhodl koupenou značku podržet a tak nováčci v rodině antivirových služeb neponesou jeho jméno, ale jméno AVG.

První z nich, AVG Antivirus FREE bude zdarma a nabízí základní ochranu, včetně té proti takzvanému Zero-second malwaru a ransomewaru, který blokuje přístup k infikovanému počítači. Už placené AVG Internet Security nabídne navíc například ochranu osobních dat a plateb. Třetí službou je AVG TuneUp, která bude aplikována do všech dosavadních i nových produktů AVG a Avastu. Jedná se o bezplatný program, který umožňuje zvýšit výkon odstraňováním souborů, které zářízení zpomalují.

lupa

V anketě Křišťálová Lupa 2016 dominovala internetová televize DVTV a český Avast

Blíží se konec roku a s ním i každoroční ceny Křišťálové Lupy, kterými už po jedenácté v řadě byly...

Firma zakladatelů Pavla Baudiše a Eduarda Kučery se logicky rozhodla zkombinovat jak svou know-how, tak svou technickou stránku antiviru s AVG , čímž docílila nebývalého nadhledu nad celou problematikou:

Zkombinovali jsme způsoby detekce hrozeb AVG a Avastu a získali tak nesrovnatelný vhled do trendů mezi kyberútočníky. Například jsme zjistili, že objem ransomware útoků jen mezi lety 2015 a 2016 vzrostl o 105 % a na základě našich dat očekáváme, že toto číslo se bude i nadále prudce navyšovat,” řekl Vince Steckler, generální ředitel Avastu.

foto: Josef Havlín