Brněnské Sklizeno po rebrandingu ohlašuje modernizaci celé prodejní sítě
, /

Brněnské Sklizeno po rebrandingu ohlašuje modernizaci celé prodejní sítě

Brněnské Sklizeno po rebrandingu ohlašuje modernizaci celé prodejní sítě

Sklizeno, česká společnost z brněnské metropole, která ve svém sortimentu soustřeďuje farmářské a chemicky nemodifikované potraviny, zažívá v poslední době velké změny. Poté, co se v dubnu minulého roku spojila se sítí prodejen My Food, na což navázala listopadovým sjednocením s řetězcem Náš Grunt, a vytvořila tak novou značku Sklizeno Foods, jež zastřešuje všechny tyto subjekty (včetně Sklizeno), přichází další novinka.

Sklizeno Foods, nová značka společnosti Sklizeno, do které loni investičně prostřednicvím společnosti Brno Investment Group vstoupil zakladatel Partners, Petr Borkovec, bude v průběhu tohoto měsíce měnit vzhled svých prodejen. Všech 46 prodejen po celém Česku a Slovensku se má do jara letošního roku obléct do nového kabátku, který bude symbolizovat posun od tradiční farmářské nabídky k potravinám zdravého a moderního životního stylu.

Do brněnského startupu Kiwi.com míří na pozici marketingového ředitele posila z American Airlines

Český letenkový startup Kiwi.com, který uživatelům umožňuje vyhledávat levné kombinace letenek, opět potvrdil,...

Celý vývoj tohoto konceptu má na starosti zakladatel Sklizeno David Kukla, podle kterého je zapotřebí, aby po šesti letech působnosti začali zákazníkům nabízet potraviny pod střechou modernějších a designově čistších prodejen.

Vzhledová stránka věci není jediným cílem těchto změn. Velký důraz se má klást i na kodex kvality, který striktně vymezuje podmínky pro dodavatele, jež chtějí své potraviny v sortimentu Sklizeno Foods prosadit. I když většina aktuální nabídky tento kodex splňuje, tak je považováno za nezbytné, aby o něm bylo neustále slyšet. I proto bude viset v každé prodejně.

Sklizeno Foods chce svým novým konceptem, do kterého se řadí především zmiňované propojení s My Food a Náš Grunt z minulého roku, zjednodušit orientaci zákazníků na trhu. K tomu se ostatně vyjádřil i ředitel společnosti Petr Borkovec:

„Zásadním argumentem pro spojení pod jednu značku byla transparentnost a síla komunikace pro zákazníky. Spojením tři sítí dohromady jsme vytvořili lídra v oblasti kvalitní, zdravých a bio potravin, ale kvůli různým značkám to z pohledu zákazníka nebylo ani poznat. Docházelo tak k tříštění komunikace a k nepřehlednosti a nesrozumitelnosti. Od sjednocení pod největší ze značek, Sklizeno, si slibujeme posílení pozice kvalitních potravin na trhu obecně i pozice Sklizeno. S ním chceme v budoucnu dále ukazovat, že kvalita v potravinách je dostupná a přivádět ke kvalitním potravinám více a více lidí.”

foto: Sklizeno