Legion 1917: Rise of the Bolsheviks: nová česká tahová strategie z prostředí ruské občanské války
, /

Legion 1917: Rise of the Bolsheviks: nová česká tahová strategie z prostředí ruské občanské války

Legion 1917: Rise of the Bolsheviks: nová česká tahová strategie z prostředí ruské občanské války

Na crowdfundingovou platformu Kickstarter, která je zdrojem finančních prostředků pro tisíce nových startupů z celého světa, se chystá nový český projekt. Mladé pražské studio Svoloch Arts, chce prorazit se svou připravovanou hrou Legion 1917: Rise of the Bolsheviks, historickou tahovou strategií z prostředí ruské občanské války (1917 -1922), kde bude hráč sledovat osudy zejména československých legionářů v té době operujících v Rusku. Vývojáři se chtějí zaměřit především na silné příběhy mnoha postav a historickou přesnost.

Desetičlenný tým vývojářů je tvořen jak vysokoškoláky, tak ostřílenými veterány herního průmyslu. Na všem spolupracuje například bývalý šéfredaktor časopisu SCORE, Jan Vrobel, roli hlavního designéra převzal režisér několika filmů a úspěšný absolvent univerzity v Edinburghu, Tomislav Čečka. Kreslenou, až ladovsky stylizovanou grafiku, má na svědomí student Marek Šidlovský. Původní nápad se zrodil už v roce 2014, avšak na hře samotné se aktivně pracuje od února letošního roku.

Vývojáři tohoto elektrického skateboardu získali na Kickstarteru 50 tisíc dolarů během pěti hodin

Osobní doprava ve městech prodělává velkou proměnu. Krom přepravních služeb jako je Uber nebo Lyft zažívají...

Hráč se může těšit na poznávání příběhů z různých náboženských skupin, tříd či politických stran.  Bude se tedy jednat o jakousi „roadgame“ na cestě rozpadajícím se imperiálním Ruskem.

„Rádi bychom, aby byl finální zážitek skvělým koktejlem dobrého příběhu a zábavných taktických bitev,“ prozradil nám exkluzivně právě Tomislav Čečka.

Plánem je hru vydat ke stoletému výročí bolševické revoluce a začátku ruské občanské války, tedy příští rok. Primárně zamíří na PC platformu, potencionálně i na OS X a Linux.

Až v této chvíli jsme schopni plně vyčíslit náklady na všechny prvky a dílky, které ve hře chceme,“ vysvětlil Čečka proč zatím neprozradil přesnou částkou, kterou bude na Kickstarteru chtít získat.

Partnery už mají Svoloch Arts nyní, avšak jejich investice kompletní vývoj nepokryjí. Přesto Čečka ujišťuje, že hru dokončí, jde tedy jen o to, co vše v ní bude a nebude moci být. Na Kickstarteru už ostatně slavil úspěch jiný český herní projekt. Studio Warhorse vedené veteránem českého herního průmyslu Danem Vávrou, zde před dvěma lety na své středověké RPG Kingdom Come: Deliverance vybralo více než 1 milion liber.