Oblíbený youtuber Casey Neistat ukončil denní vlog a prodal svůj startup za 25 milionů dolarů
, /

Oblíbený youtuber Casey Neistat ukončil denní vlog a prodal svůj startup za 25 milionů dolarů

Oblíbený youtuber Casey Neistat ukončil denní vlog a prodal svůj startup za 25 milionů dolarů

Když před deseti dny známý youtuber Casey Neistat, jehož kanál za rok a půl narostl na takřka 6 milionů odběratelů, nečekaně ukončil sérii svých denních vlogů, nikdo netušil, kam bude směřovat dál. Důvodem byl další posun v kariéře – konkrétně použil svou oblíbenou metaforu s Tarzanem v džungli – když se chcete pohybovat dále, musíte nejdříve pustit jednu liánu (činnost), abyste se mohli chytit nějaké další. Kvůli penězům to ale zajisté není, za éru denního natáčení si vydělal přinejmenším 2,5 milionu dolarů.

Nejdříve sice přesněji neřekl, co má v plánu, nicméně včera vše podstatné vyplulo na povrch. Nejsledovanější televizní společnost v USA, Cable News Network (CNN), se rozhodla koupit Neistatovu aplikaci Beme, která sloužila jako sociální síť výhradně k rychlému sdílení neupravených videí. Úmyslně píšeme v minulém čase, protože předmětem obchodu za 25 milionů dolarů není samotná aplikace, nýbrž její technologie a 11 zaměstnanců.

mall_dron-2

Mall.cz začne jako první v Česku testovat dodávku balíčků zákazníkům pomocí dronů

Efektivní a rychlá přeprava zásilek je pro e-shopy klíčová a tak i ty začaly pomýšlet na využití nových...

Beme samotné bude zcela zrušeno. Mělo sice díky popularitě svého zakladatele poměrně slušný start a stáhlo si ji přes 1,6 milionu lidí, ale časem se ukázalo, že není schopno konkurovat obrům jako Instagram či Snapchat. Onou druhou liánou, na kterou se Casey přehoupne, bude zcela nový program s ním v hlavní roli, který CNN chystá na léto 2017.

O něm sice nebyla uveřejněna žádná bližší specifika, avšak už v minulosti Casey a jeho bratři prodali společnosti HBO za 2 miliony dolarů svou sérii Neistat Brothers, čímž se dostali do veřejného povědomí. K tomu všemu navíc oblíbený youtuber získá takřka volnou kreativní a obsahovou ruku v novém formátu.

Foto: TechCrunch / Flickr